Veelgestelde vragen

Is de bezorging gratis?

Ja! Binnen een straal van 35 km vanaf Deventer bezorgen we de photobooth helemaal gratis. Buiten deze straal rekenen we slechts €0,45 per extra kilometer.

Kan ik de photobooth ook langer dan een dag huren?

Zeker! Wil je de photobooth meerdere dagen huren? Dan maken we graag een offerte op maat. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Is er iemand van Jouwphotobooth aanwezig op locatie?

Een medewerker van Jouwphotobooth komt de booth altijd installeren voor het evenement. Tijdens het evenement zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar voor technische ondersteuning. Indien nodig (en mogelijk) komen we ook langs op locatie.

Hoe en wanneer betaal ik?

Je ontvangt een factuur die uiterlijk 5 werkdagen voordat het evenement plaatsvindt betaald moet zijn. Voor die tijd stemmen we alle details, wensen en opties samen af.

Met hoeveel mensen kun je tegelijk op de foto?

Zo veel als je wilt! Er is geen maximum aantal, maar hoe groter de groep, hoe creatiever jullie moeten stapelen om allemaal in beeld te blijven 😉. Voor de mooiste shots raden we 4 tot 6 personen aan, dat past altijd perfect voor de photobooth.

Krijg ik de foto's na afloop ook digitaal?

Ja! Na het evenement ontvang je een link naar een online fotoalbum. Je kunt deze makkelijk delen met je gasten én alle foto's downloaden.

Kunnen de fotostrips ook gepersonaliseerd worden?

Absoluut! Wij vinden het belangrijk dat jouw fotostrip helemaal past bij jouw wensen en jouw evenement. Je kunt bij je reservering al je wensen doorgeven. Daarna nemen we contact met jou op voor de invulling van bijvoorbeeld namen, datum of logo's.

Wat als het printpapier op is?

Geen zorgen, dat laten we natuurlijk niet gebeuren! We nemen altijd ruim voldoende printpapier mee.

Wanneer wordt de photobooth geleverd en opgehaald?

We bouwen de photobooth ongeveer 1,5 uur voor aanvang van het feest op. We zoeken samen met jou een geschikte plek uit voor de mooiste foto's. De opbouw kost ons zo'n 15 minuten. De volgende dag halen we hem weer op, dat duurt ook hooguit een kwartier.

Is er stroom nodig op locatie?

Ja, één standaard stopcontact is voldoende. Is dat verder weg? Geen probleem, we nemen altijd een verlengsnoer van 10 meter mee.

Hoe lang heb ik de photobooth tot mijn beschikking?

Je huurt de photobooth voor de hele avond. Zo heeft iedereen op jouw feest de kans om op de foto te gaan, zonder tijdsdruk.

Kan ik onbeperkt foto's printen?

Jazeker! Tijdens het evenement kun je onbeperkt printen met ons All-in pakket. Na elke sessie krijg je twee fotostrips. Zo kunnen meerdere mensen de fotostrips mee naar huis krijgen. Of je laat er één plakken in een van onze gastenboeken.

Worden er ook accessoires of props meegeleverd bij een boeking?

Absoluut! Wij zorgen voor vrolijke papieren props en grappige brilletjes. Zo heb je voor de photobooth altijd iets leuks om mee te poseren en worden je foto’s extra feestelijk. 🎉📸

Groep feestgangers die vrolijk poseert voor de photobooth met feestelijke props zoals brillen, hoedjes en bordjes, lachend en in een feestelijke sfeer.

Toch nog vragen?

Neem gerust contact op met een van onze medewerkers. Laat een bericht achter op het onderstaande contactformulier, mail naar info@jouwphotobooth.nl of bel naar 06 41076120 of 06 23690612.

Wij helpen u graag!

Contactformulier